JD Sports се освобождава от претенции за 'затвора' за склад

Търговецът на дребно казва, че независим доклад подкрепя твърденията му, че излагането на Channel 4 News не е било „балансирано“

JD Sports

Собственото независимо разследване на JD Sports за условията на работа в склада Kingsway в Рочдейл изчисти компанията от неправомерни действия, казват Би Би Си .

Той помоли консултантската компания Deloitte да извърши преглед след излагане на новините на Channel 4 миналата година, в което се твърди, че служителите са били обект на правилото за „три стачки“, което може да ги уволни за дребни нарушения, като например прекарване на време в тоалетната.

Channel 4 също така подчерта голям брой болнични обаждания, което предполага, че персоналът е ходил на работа, когато е трябвало да избегне почивката.



Освен това имаше предложения, че работниците могат ефективно да получават по-малко от минималната заплата поради обширни обиски след работно време.

Един служител каза на видео, че работата в съоръжението е „по-лоша от затвора“. Тогава JD Sports каза, че е „разочарован и загрижен“ от кадрите, но настоя, че това не е точно представяне на съоръжението.

Днешният доклад на Deloitte 'потвърждава това, което казахме на първо място', каза търговецът на дребно.

ограничаване на кръвта, Великобритания

Той добави, че „обвиненията не представляват балансирана характеристика на работните практики в Kingsway“.

Главният изпълнителен директор Питър Каугил каза: „Мисля, че ако вземете много, много малко [от случаите], тогава тонът понякога можеше да бъде подобрен, но като цяло... хората са поразени от стандартите в това заведение.“

Подобни обвинения в конкурента Sports Direct доведоха до обществен фурор, съвпаднаха с огромен спад в продажбите и в крайна сметка доведоха до широко разпространени реформи и обещание да се изплатят £1 милион на персонала.

Въпреки това, JD Sports не е забелязал никакви неблагоприятни последици в продажбите, публикувайки годишни отчети, които показват, че приходите са се повишили с 31 процента до £2,4 милиарда през 2016 г. и че печалбата е скочила с 81 процента до £238 милиона, казва Sky News .

JD Sports: 140 складови работници, хоспитализирани за четири години

30 януари

Най-малко 140 души бяха откарани в болница след извиквания на линейка в склада на JD Sport в Рочдейл през последните четири години, Пазителят доклади.

Искането на Закона за свобода на информацията (FoI) от вестника разкрива, че службите за спешна помощ са били изпращани до мястото 166 пъти между 2013 и 2016 г., като в резултат на това човек е откаран в болница в 140 от тези случаи.

Това е почти същият темп на изпълнение, както Sports Direct натрупа през 2013 и 2014 г., когато подобно искане за свобода на информацията установи 76 хоспитализации за две години.

Говорител на JD Sports каза: „Здравето и безопасността са висок приоритет и JD са инвестирали сериозно и се гордеят с здравето и безопасността в съоръжението в Kingsway, доказано от нашите четири звезди за спазване на изискванията за здраве и безопасност при работа от British Safety Съветът.

Компанията добави, че броят на повикванията в болниците е достигнал връх 60 през 2014 г. и е намалял до 44 и 41 през 2015 и 2016 г. С 1500 работници на място общият брой е бил „пропорционално много нисък“, каза говорителят.

Новината обаче увеличава натиска върху JD Sports по отношение на работните практики в сайта на Kingsway, което беше обект на излагане на новините на Channel 4 миналия месец.

По време на доклада служителите на агенцията казаха, че са били обект на политика за уволнение от „три стачки“, като са наложени санкции за нарушения като „да бъдат хванати с шоколад“ или „отношение“.

Хелън Ууд, съдебна актриса

Обширните търсения, които можеха да доведат до 30 минути на смяна, също означаваха, че работниците получават по-малко от минималната заплата.

JD Sports заяви, че е 'дълбоко загрижен' за кадрите, но настоя, че не е точно отражение на културата му.

Подобен набор от твърдения, отправени срещу конкурента Sports Direct миналата година, доведе до изключително критично разследване от страна на депутати и срив на цената на акциите на компанията.

Sports Direct призна нарушенията на минималната заплата и се съгласи на сделка за изплащане на £1 милион. Той също така промени политиката си относно претърсванията и дисциплинарните процедури, които позволяваха шест „стачки“.

Складът на JD Sports „два пъти по-лош от Sports Direct“

15 декември

JD Sports е обвинен в работни условия, които са „два пъти по-лоши от Sports Direct“ и „по-лоши от затвор“, след разследване от Новини от Канал 4 .

На репортери под прикритие е казано от служителите в склада Kingsway в Рочдейл, че търговецът на дребно прилага дисциплинарна политика „три удара и си навън“, като стачките се присъждат за дребни нарушения като „да бъдеш хванат с шоколад“ или „отношение“.

Агенциите, доставящи персонал на склада на конкурента на Sports Direct, бяха силно критикувани за прилагането на подобна процедура, съгласно която персоналът можеше да бъде уволнен за натрупване на шест стачки.

Това е два пъти по-лошо, отколкото беше в Sports Direct, толкова просто е“, каза депутатът от лейбъристите Иън Райт, председател на комисията за избор на бизнес, иновации и умения.

Също подобно на фурора около основния си съперник, JD Sports е обвинен, че подлага персонала на претърсвания в началото и в края на смените, които могат да добавят до 30 минути към деня им, за които не им се плаща.

Тъй като те са договорени при националната издръжка от £7,20 на час, това означава, че много служители на практика не получават минималното заплащане, гарантирано от закона.

Установено е, че Sports Direct е направил почти същото и в крайна сметка се е съгласил на сделка от 1 милион паунда с обратно заплащане, което синдикатите твърдят, че все още е останал част от служителите извън джоба. Оттогава фирмата промени политиката си, за да гарантира, че търсенията са по-бързи и че персоналът е заплатен.

Но твърденията в JD Sports се отнасят и до общото отношение към персонала, много от които са наети по подобен начин в агенция Assist Recruitment.

Работниците казаха на репортери, че колегите са били „уволнени на място“, понякога дори за сядане по време на смяна, и че условията са „по-лоши от затвора“.

Първоначално компанията опроверга обвиненията, като каза, че са „подвеждащи и не отразяват точно нашата култура“ и в „голям брой“ случаи „явно неверни“.

Въпреки това, след излъчването на Channel 4 News снощи, компанията заяви, че е „разочарована и загрижена“ и ще започне разследване, казват Би Би Си .

Говорител каза: „Ще се ангажираме да направим преглед на всички наши политики, тяхната комуникация и прилагане на обекта, с ясната цел не само да продължим подобряването на съоръжението, но и да помислим за бъдещата структура на заетостта в сайта.

Copyright © Всички Права Запазени | carrosselmag.com